No wiesz. Ja jeszcze nigdy nie mialem kontaktu z kickboxingiem (tak jak w temacie) jestem laikiem w tych sprawach.
Czyli lepiej Champion tak?
Pisałeś że ty tam chodzisz? I jak wrażenia?
No ja chce się wyrwać z tej grupy początkującej jak najszybciej,pozdawać stopnie i odsiedzieć te pół roku,bo powtarzam ciągle rzeczy które znam doskonale.
Ale dla osób takie jak Ty,które dopiero zaczynają swoją przygodę z kickiem czy MT to ten klub jest wg.mnie najlepszy.Tu spokojnie nauczysz się podstaw i przez parę pierwszych miesięcy nie potrzebujesz sprzętu,wiec i cios dla portfela będzie rozłożony na raty.
Ok. Ale to jak. Nic nie musze kupować tak? Oprócz wpłacenia pieniedzy na trening?
No i ostatnie pytanie... Czy te podstawowe treningi coś Ci już dały? Jakies efekty?
Na Championie potrzebujesz tylko koszulkę i spodenki :) (w pierwszych miesiącach treningów)
Są efekty-przede wszystkim poprawienie techniki - jest tu bardzo dużo powtarzania wszelkich kopnięć - a przez powtarzanie czy chcesz czy nie poprawiasz technikę(jeśli robisz to pod nadzorem profesjonalistów)
_________________ Dzi.wki,Koks i Tajski Boks :P
Ostatnio zmieniony przez RaptoR 2008-09-15, 22:03, w całości zmieniany 1 raz
Tylko tam pisze że sa treningi również w Rumii (tam mam o wiele bliżej).
Domyślam sie że trenujesz w Gdańsku.
Jak myślisz? będzie duża różnica jakości treningów?
Dobra. Wiec czas wybrać sie do Championa :) Wielkie dzieki wszystkim ktorzy mi pomagali, a szczególnie tobie Raptor :)
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2008-09-16, 14:43 ]
Chciałbym zadać jeszcze 2 pytanka.
Zdecydowałem sie na ten klub http://www.gkschampion.w8w.pl/index2.html
I mam tam do wyboru kickboxing oraz MT.
1. Co lepiej zacząć trenować (przypomne ze jeszcze nie miałęm kontaktu z żadna SW)
2. Czy MT będzie droższe od Kicka?
Pomógł: 56 razy Dołączył: 28 Kwi 2008 Posty: 820 Skąd: Północ
Wysłany: 2008-09-18, 09:05
Tak jak powiedział mój trener po walce z Kick Boxerem (wygrał głównie dzięki low kick'om):
- Czym jest KB bez low kick'a .