Witam jak widać mój pierwszy post i od razu pisze ze możliwe że taki temat już istnieje/istniał więc proszę o wyrozumiałość ;)
Mój problem polega na tym że: jak byłem mniejszy około 12-13 lat byłem małą grubą pieprzona świnią...Potem udało mi się to zrzucić i wyglądałem dosyć przyzwoicie. I niestety znowu to do mnie wróciło.... mam 186cm i ważę 94 kg. I tu pojawia się moje pytanie:
wiem ze dieta to podstawa, ale czy lepiej ćwiczyć na masę (chodzi mi o to ze mięśnie będą napompowane i z czasem nabiorę sylwetki (mam zamiar brać kreatyne+hmb) ) czy lepiej bez żadnych odżywek najpierw zrzucić to co mam i potem dopiero zrobić z siebie koksa xD.
Nigdy nie zajmowałem się dietami, odżywkami itd więc jestem zielony w tym temacie ^^
Dodam że mam zamiar uprawiać jakąś sztukę walki najprawdopodobniej kb ;p
Wysłany: 2009-03-27, 21:12
proponuje silownie 3 razy w tygodniu + basen w sobote albo niedziele. Mysle, ze trening FBW bedzie odpowiedni - poszukaj sobie na forum co to za trening byl gdzies taki temat. Na poczatku nie potrzebujesz odzywek starczy dieta ;) No i pocwicz sobie troche zanim zaczniesz KB cwiczyc, ja tak zrobilem i nie narzekam. Moze nie jestem jakims specjalista ale to co zaproponowalem powinno byc dobre, jak wprowadzilem kolege w blad to niech mnie ktos szybko poprawi.
Pomógł: 37 razy Wiek: 21 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 603 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-03-27, 22:26
Mięśnie po "masie" niekoniecznie będą napompowane. Dopiero po treningu na gęstość/definicję, zakończonego wycinką osiągniesz ten efekt. Masz 2 opcje: albo zrzucić fat, i potem robić masę, albo zrobić masę i potem zrzucić fat, ale ja bym polecał tę 1 opcję. Powodzenia
Pomógł: 56 razy Dołączył: 28 Kwi 2008 Posty: 820 Skąd: Północ
Wysłany: 2009-03-27, 22:45
Również polecam opcję Spetz'a.