mam problem ze zbiciem masy...
mam 17 lat
173 wzrostu i az 114 kg wagi
do dyspozycji silownia bieganie itd.
w szkole cwicze na wf(3h w tyg.)
na silowni 3 dni w tygodniu.
chciałbym zbic mase oraz zbudowac miesnie.
prosze o pomoc bo jestem zielony w tych sprawach.
gdy bedzie trzeba jakis dodatkowych informacji prosze pisac.
z gory dziekuje!!!!!!
Pomógł: 37 razy Wiek: 21 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 603 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-28, 22:42
Ile jesteś w stanie przeznaczyć czasu na trening aerobowy? Masz możliwość wykonywania go bezpośrednio po treningu siłowym (np. bieżnia) albo w dni nietreningowe?
Jesteś gotowy na poważną dietę?
no moge poswiecic conajmniej 2h
mam do dyspozycji worek treningowy moge biegac
w nietreningowe tez
tzn jak powazna?
[ Dodano: 2010-02-28, 23:31 ]
tzn chodzi mi nie tylko o diete ale tez ulozenie planu treningowego czy cos takiego ogolnie zaplanowanie takiego zbicia masy
_________________ "...Politycy rozdają dzieciakom buziaki na szczęście
Telewizyjni kaznodzieje opylają zbawienie za dolca
Niepotrzebny ci złoty krzyż, żeby odróżnić dobro od zła
Najstraszniejsi mordercy świata to ci, którzy to zrozumieli"
Pomógł: 37 razy Wiek: 21 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 603 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-03-01, 16:15
Ja bym to widział tak.
Minimum 2g białka/kgmc, węgli z 3g, tłuszczy z 0.5g
Poleć na początek dietą redukcyjną, spal tyle tłuszczu się da (będzie to trwało wiele tygodni), a potem weź się za masę, inaczej się nie da.
Proponowałbym dziennie zjadać 600-800g chudego mięsa (piersi z kurczaka/indyka) albo ryb.
Do tego z 8 białek jaj (do śniadania ze 2 żółtka można dodać).
I jeszcze jakąś odżywkę białkową.
Wszystkie słodycze out, tak samo fast foody itp., z napojów to jedynie woda mineralna, zielona herbata - jak ciągnie na słodkie to cola zero/pepsi max - żadnych innych napojów gazowanych, soków - wszystkie są sztuczne i zawierają kupę cukru.