miccele
Wysłany: 2009-11-04, 10:30
Sam jestem kibicem piłkarskim i lubię nawalankę! Czasem ustawki itp ale ostatnio znalazłem na necie program dla walczących kiboli Gladiators-war i chcę w nim wystartować. Telewizja i walka na legalu i z widownią to mnie teraz kręci. Zachęcam. A może też ktoś może mi cos zaproponować. Jestem samoukiem w walkach - raczej taki w miarę niezły amator. Na razie ci gladiatorzy mi po głowie chodzą - heh
raczej nie ma co porownywac ustawek do tego "programu"bo tam raczej nie beda startowac tacycalkowici "amatorzy" a wogoleto niewiec co to zaprogram pewnie jakaskomercja jak big brother
Majkel Pomógł: 14 razy Wiek: 20 Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 509
Wysłany: 2009-11-04, 16:08
Batman napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=V6JqENsryDg tu koles opowiada o hooligan'sach i to jest prawda!
Słuchałem tego już tyle razy
Wierni Kibice.
_________________ BABILON PŁONIE-CZAS ODEBRAĆ KORONE BESTIA NA TRONIE KRWIĄ SPLAMIONE DŁONIE TARCZĄ MOJ BÓG MÓJ POCZĄTEK I KONIEC
W kazdym wiekszym polskim miescie sa wierni i oddani kibice co za tym idzie sa i chuligani a z tymi derbami nie masz cos sie tu spinac to nie temat do tego
Ktos twierdzi, ze jest dobry dopoki nie trafi na kogos kto jemu uswiadomi jak bardzo sie mylil :) jest takie cos "Nie mi to oceniac, niech to robia inni" i tutaj jak najbardziej powinno sie tym kierowac. Ja zawsze powtarzam "moglbym sprobowac, chcialbym zobaczyc, cos sprawdzic" ale nie mowie, ze jestem dobrym zawodnikiem bo tego nie wiem i to nie moja dzialka to oceniac. Na ogol takie cos kojarzy mi sie ze chlopaczkami spod bloczkow (sam do takich naleze, ale wiadomo o jakich gosciach mowa :D), dodatkowo to, ze kibic, chuligan itp... :>
chlopaczki z pod blokow :D zaloze sie ze nie jeden uzytownik tego forum smiga w dresach [ja rowniez] ale to nie znaczy ze jestesmy jakimis tam "cwaniaczkami" :D i teksty typu "masz jakis problem" odpadaja