Jestem pewny że wkrótce będe bił się z kolesiem z mojej klasy(Mam 14 lat,164cm,54kg-on jest taki jak ja). Nie trenowałem żadnej sztuki walki. Byłbym pewny że go pobije ale jest mały problem- on się już wiele razy bił a ja nie i nie mam doświadczenia. Chcę się was poradzić gdzie uderzać(np.jeżeli w nogi to w które miejsce). Plus to to że mam wiele mocniejsze nogi od niego. Proszę nie piszcie żeby to załatwić pokojowo bo to nic nie da. A jak pójde do pedagoga albo dyrektora to nic bo on miał już wiele razy kłopoty i wszyscy będą po mojej stronie(znęcał się też nad moimi kolegami więc oni też będą za mną).
Jeszcze jeden problem to to że (głupio tak) szkoda mi jak uderzę kogoś w twarz. Ale nad tym sobie jakoś poradze...
Więc podajcie mi rady w które miejsca uderzać i jak podbudować psychikę?
Za wszelkie rady z góry dziękuje.
PS.Możliwe że ktoś wymyśli że bijemy się do pierwszej krwi więc gdzie go uderzyć?
Proszę nie piszcie żeby to załatwić pokojowo bo to nic nie da. A jak pójde do pedagoga albo dyrektora to nic bo on miał już wiele razy kłopoty i wszyscy będą po mojej stronie(znęcał się też nad moimi kolegami więc oni też będą za mną).
Masz to załatwić pokojowo. Inaczej dostaniesz w pysk. On się bił wiele razy jemu to wszystko jedno czy będzie miał więcej problemów czy nie i on nie zawaha się Ciebie uderzyć bo on nie boi się zrobić Ci krzywdy czyli albo załatwisz to pokojowo albo dostaniesz w pysk.
Chcesz się bić to się bij ale nikt tu Ci rady nie da bo takiej nie ma to Twoja psychika Twoje wybory i Twoje życie. To co zrobisz przyniesie swoje konsekwencje dobre lub złe. Każdy jest kowalem własnego przeznaczenia jedynym ograniczeniem są chęci. Tak więc pomyśl 2 razy zanim coś zrobisz.
A jak już się będziesz bij to trzymam kciuki za tamtego może przynajmniej jednego nauczy ze bójka to najgorsze rozwiązanie. Pozdrawiam:)