Sporty Walki i Sztuki Walki - Fight Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyczyny polskiej policji - połączone tematy
Autor Wiadomość
Batman 

Wysłany: 2010-06-04, 17:07   

Tylko, że "Pawełki" są z adwokatem :-P i ma to dowoloną ilość promili ;-)

stilian 

Wysłany: 2010-06-04, 23:12   

Dozwolona ilość promili w naszym kraju to 0,00 :->
Ale wiem, że chodzi Ci o ilość promili po której nie traci się prawka. Tak czy siak, dostaje się mandat i punkty, więc z tymi Pawełkami też jest podobna sprawa jak opisywana.

Batman 

Wysłany: 2010-06-04, 23:16   

0,2 można mieć

stilian 

Wysłany: 2010-06-04, 23:26   

Źle sie wyraziłem :-P Tak, 0.2 jest dopuszczalne ale jest karane mandatem i punktami. Powyżej traci się prawko. Tak to chyba jest. Chyba że nie, to jestem w błędzie

Batman 

Wysłany: 2010-06-04, 23:34   

Ja jestem w tym zielony, słyszałem tylko, że 0,2 jest dozwolone, ale nie wiem czy jest to w jakiś sposób karane ;-)

Boruta 
Bodhisatwa przemocy

Wysłany: 2010-07-01, 10:07   

Cytat:
W nocy z soboty na niedzielę (26/27.06.2010) policja brutalnie wtargnęła na imprezę rowerową Bike Punk Fest. Policjanci bez ostrzeżenia wyjęli broń, używali przemocy, jeden z nich celował z pistoletu do ludzi. Interwencja ta budzi wiele kontrowersji ponieważ sytuacja z pewnością nie wymagała takich środków.

Wydarzenie miało miejsce na warszawskim skłocie Elba, podczas piątej edycji corocznego festiwalu rowerowego Bike Punk Fest. Około godziny 4 nad ranem przez otwartą bramę wjechał radiowóz policyjny, naruszając tym samym mir domowy na prywatnym terenie. Na terenie znajdowało się kilkudziesięciu uczestników imprezy. Policjanci wbiegając w tłum wprowadzili zamieszanie, co spowodowało przepychankę.