Tak ale capoeira jest bardziej walka pokazawa i tak samo jak w tkd niestety nie ma dzwigni i rzutow
Nie kumam, po co ci jakieś salta? Czym ty żyjesz? Jetixem? Cartoon Network? A może tekkenem jak napisał Telesik. Capoeira to walka pokazowa, a salta to niby co? Realna walka? Idź po prostu na MMA a nie wymyślaj.
djmati90 Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 479 Skąd: Jelna/Kraków
Wysłany: 2009-11-06, 10:49
niechce zasmiecac forum krótkimi tematami wiec podepnę się pod ten
Studiuję w Krk w liceum trenowałem kickboxing i kyokushin
obecnie chce kontynuować treningi
Problem w tym ze mam czas góra na 3xw tygodniu a w pobliżu miasteczka studenckiego jest dużo fajnych klubów
Raczadam(MT i od niedawna BJJ)
Kyokushin w krakowski klubie karate
Kickboxing w VII LO <prowadzi koleś z WAKO>
Judo na Wiśle<sekcja azs agh>
BJJ w grapplingu
moglibyście coś poradzić? Nie mam ulubionego stylu chce jedynie aby był skuteczny a trener był wymagający < po treningach kyokushin w leżajsku byłem zajechany kondycyjnie a po treningu kyok. w krk tylko zmeczony :/ >
Czekam na Odp.
djmati90, mówisz, że w u shihana trzymają niezbyt poziom? na forum kyokushin mówią co innego. Piszę, bo prawdopodobnie od przyszłego roku szkolnego też będę studiował w krk, i nie wiem co będzie lepsze, a podejrzewam, że nie będę miał czasu na 2 sw. Btw, co polecalibyście w Krakowie? Judo czy BJJ? Ktoś się wypowiadał kiedyś, że kluby Judo przy AWFach trzymają wysoki poziom. Mi w sumie zależałoby bardziej na rzutach i podcięciach, niż w walce w parterze.
Komaro Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1727
Wysłany: 2009-11-07, 20:18
djmati90 napisał/a:
z tym zdaniem że niemam ulubionej s.w to może się zagalopowałem.
Moim ideałem byłby muay thai z rzutami i ograniczoną walką w parterze
To jedz na zawody MMA w kategorii C xD
djmati90 Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 479 Skąd: Jelna/Kraków
Wysłany: 2009-11-07, 20:30
Przemo to była moja subiektywna ocena.
Ja oceniam średnio