Sporty Walki i Sztuki Walki - Fight Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
jaka sztuke walki wybrac ???
Autor Wiadomość
Tamerlan 

Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 2
  Wysłany: 2008-09-21, 13:03   jaka sztuke walki wybrac ???

siema jestem nowy na forum, wogóle w sztukach walki jestem raczej amatorem ale chce to zmienić :D mam jakieś pojęcie jak zrobić klientowi kuku :D ale chce być lepiej przygotowanym niż teraz...
a ze zycie to nie bajka to nie ma co sie szczypać :) jak się nie wygra to żeby chociaż skóry tanio nie sprzedać :D

jakie sztuki walki są najlepsze na ulicy ??
i czy znacie jakies kluby lub grupy w kielcach ?? bo obecnie tu mieszkam wiem ze jest capoeria jakas ale mnie to nie interesuje bardziej mnie ciagnie w krav mage, sambo, Muay Thai, mma.
Ostatnio zmieniony przez Tamerlan 2008-09-21, 14:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Horus 
Muay Thai


Pomógł: 11 razy
Wiek: 24
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 413
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-09-21, 13:49   

Naucz się korzystać z wyszukiwarki i właściwie pisać nazwy styli.
 
 
batmanck 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 97
Skąd: Kielce
  Wysłany: 2008-09-21, 15:20   

y0 my brother!

Z tego co ja sie orientuje żeby zrobić kuku jakiemuś dresikowi dobry jest prawie każdy styl. Za najskuteczniejsze uważane są MT, BJJ, Boks. Przy czym najlepiej łączyć stójkę z parterem np.: Boks + BJJ.

Boks:
Rushh Kielce obecnie trenują na Stadionie "Błękitnych", niedługo przenoszą sie na ulice Niską(to chyba będzie "hala" przy elektryku). Ciężko znaleźć info o nich. Ale z tego co wiem to najlepszy świętokrzyski klub bokserski, maja też sekcje Armwrestlingu.

MC Michael
Boks i KB, maja własna siłownie, maty, i potrzebny sprzęt. OS. Barwinek
http://www.mcmichael.pl/oferta.htm

KB:

Klub Kick-Boxing Kielce.
Początkujący: Treningi Pon, śr, pt 20.30-22.00 ul.Ściegiennego 8 (Hala sportowa przy stadionie)
Zawodnicy: Wt, Czw 20.00-21.30, sob.15-16.30 Klub Samanta KSM ul.Zagórska 62
tel.:(41)3423233



SPORTOWY KLUB KICK-BOXING KIELCE "LOW KICK"
Hala sportowa "Błękitni" (STADION KIELCE)
ul. ŚCIEGIENNEGO 8
www.kickboxing-kielce.pl


Karate:
Kyokushin Kielce Hala sportowa na ulicy żytniej. Treningi prowadzi sensei Krzysztof Borowiec jeden z trenerów kadry narodowej :)
http://http://student.wsu...lery&Itemid=15/

KKSW Samurai -WDK Kyokushin-Budokai, Matsushima Kontakt: tigerkielce.op.pl

Kielecki Klub Shidokan Karate
Instruktor: Sempai Marcin Kowalik
www.shidokan.republika.pl


Taekwondo Kielce
http://www.taekwondo.kielce.pl/

ED: Judo
UKS Olimp Kielce WDK - Wojewódzki dom kultury ;p
tel:604 973 540

Aikido[b]
WDK http://kielce.aikido.art.pl

Kielecki Klub Aikido Jaf
Hala "Stadion" (dawniej "Błękitni")
ul.Ściegiennego 8, Kielce
Jacek Czerniachowicz tel.: 0 516 16 34 17

[b]MMA, Muai Thai, BJJ
masz na Seminaryjskiej 5 obok radia. MT ma niezły poziom podobno :)
http://muaythaikielce.pl/



BJJ, Submission Wrestling

Copacabana Kielce! Klub "Samanta" ul. Zagórska 57 (KSM)
694 174 285

Istnieje jeszcze klub BJJ (nie wiem dokładnie) bodaj w WDK "Sowilo kielce"...wtorek-czwartek treningi prawdopodobnie maja.

Capoeira
Mundo Capoeira WDK.

Abada Capoeira
http://www.capoeira-kielce.yoyo.pl/

Krav Maga
W Kielcach mamy kilka grup:

kravmaga-samoobrona
kravmagainstitute
kravmagakielce

Jeśli poszukać to sie znajdzie jeszcze 1,2.

Wing Tsun
Jest sekcja ja bym to porównał do kravki(sic.). To jest samoobrony, nie wymaga dużej siły dlatego jest polecana jako SW dla kobiet. Mozna się nauczyć kilku ciekawych sztuczek :)
Kontakt Sifu Dariusz Gradowski 0501075008 (Kielce)

Info:Wingtsunkungfu
_________________
Małe kroki, wielkie rezultaty.
Ostatnio zmieniony przez batmanck 2008-12-12, 16:29, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
KaMaSx 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 24
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 2303
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-09-21, 15:34   

najlepiej rozejrzyj sie za mma, badz samym bjj lub muay thai(albo boks) ;-) moga byc tez inne style chwytane, taekwondo sobie odpusc bo duzo czasu Ci zajmie nauka i mistrzem tez nie bedziesz
 
 
SZA 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 381
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-09-21, 15:47   

idz na mma ;] a jak nie to na mt ;]
 
 
 
Tamerlan 

Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 2
Wysłany: 2008-09-21, 15:48   

nie no szczerze mi zalezy zeby jak cos mi sie w kims nie spodoba to zeby nie myslec dlugo co zrobic tylko zajebac w ryja :D

batmanck ; KaMaSx dzieki wam za pomoc :) :mrgreen:


polukalem w necie i myślę skoczyć na muay thai - jest to ciekawa sztuka walki - walka na stojaka jest najlepsza w starciu na ulicy - tym bardziej ze gnoje chodza w grupie zawsze bo samemu to sa gowno warci - i ciosy z lokcia ladne robia kuku :)

zawitam na seminaryjska :)

ps. nie chce byc mistrzem na macie tylko nie chce łatwo skóry sprzedać :D
 
 
Boruta 
Bodhisatwa przemocy


Pomógł: 76 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 4863
Skąd: 3city
Wysłany: 2008-09-21, 16:25   Re: jaka sztuke walki wybrac ???

Tamerlan napisał/a:

jakie sztuki walki są najlepsze na ulicy ??

Bjj, zapasy, judo, Sambo, Luta livre, boks, Muay thai, kickboxing, Shidokan, Daito juku.

Cytat:
i czy znacie jakies kluby lub grupy w kielcach ??

Copacabana Kielce i Sowilo Kielce.
_________________
Paweł Ziółkowski
----
www.akademiasarmatia.com
www.youtube.com/AkademiaSarmatia
 
 
DrunkenMaster 
Linke Gold Team

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 811
Wysłany: 2008-09-21, 17:32   

Z tego, co ci nawymieniał z kieleckich klubów:

Boks: - bardzo skuteczna SW

KB: - niemal równie skuteczne

Karate Kyokushin - polecam, bardzo skuteczna SW, szczególnie jak trener dodaje elementy KB

Shidokan Karate - odradzam

Taekwondo Kielce - w sumie średnia SW, nauczysz się machać nogami, co realnym życiu bywa nieprzydatne

MMA, Muai Thai, BJJ - z MMA to ostrożnie, często w sekcjach uczą jakieś konowały. Jeżeli trenerzy mają jakieś osiągnięcia w MMA, MT czy BJJ, wysokie kyu uznane przez największe organizacje to git.

Mundo Capoeira WDK. - nic się nie nauczysz

W Kielcach mamy też kilka grupy Krav Maga: - też gówno

Wing Tsun - Jakieś kung fu, w dodatku europejska pisownia (powinno być Ving) nazwy stylu nic dobrego nie wróży.
_________________
http://pl.pokerstrategy.com/uGUYWV

-> poker online, 50$ na start bez depozytu, możliwość wypłaty po zagraniu określonej ilości rozdań,

-> na wszystkie pytania odpowiem na pw, w razie co służę pomocą
 
 
batmanck 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-09-21, 20:20   

Wing Tsun pisownia oryginalna z plakatu ;p Chodziła na to moja znajoma, miała duże uznanie dla trenera. Coż samoobrona głownie dla kobiet. :]

Co do Kravki to poziom jest podobno taki sobie przynajmniej w 2 szkołach, gdzie Kraver nie nauczy sie jak zadawać lewy, prawy prosty. Co do instytutu nie mam zadania.

Na Capo mozna sie nauczyć jak efektownie tańczyć, tym niemniej można sie tam nieźle rozciągnąć :)

MMA, Muai Thai, BJJ Poziom jest dosyć duży.

Co do Copacabany to ciężko sie dowidzieć czegoś. Ale da sie. Boruta ma wtyki :D
_________________
Małe kroki, wielkie rezultaty.
Ostatnio zmieniony przez batmanck 2009-06-14, 14:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Boruta 
Bodhisatwa przemocy


Pomógł: 76 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 4863
Skąd: 3city
Wysłany: 2008-09-21, 20:43   

DrunkenMaster napisał/a:


Boks: - bardzo skuteczna SW

Zgoda.

Cytat:
KB: - niemal równie skuteczne

J.W.

Cytat:
Karate Kyokushin - polecam, bardzo skuteczna SW, szczególnie jak trener dodaje elementy KB

Raczej nie polecam. Przydatna, ale w ostateczności.

Cytat:
Shidokan Karate - odradzam

A ja nie. Chyba, ze trener to jakis oszołom.

Cytat:
Taekwondo Kielce - w sumie średnia SW, nauczysz się machać nogami, co realnym życiu bywa nieprzydatne

Zgoda.

Cytat:
MMA, Muai Thai, BJJ - z MMA to ostrożnie, często w sekcjach uczą jakieś konowały. Jeżeli trenerzy mają jakieś osiągnięcia w MMA, MT czy BJJ, wysokie kyu uznane przez największe organizacje to git.

Stopnie trenerów nic nie znaczą. Liczy Sie to, co potrafią nauczyć.

Cytat:
Mundo Capoeira WDK. - nic się nie nauczysz

W Kielcach mamy też kilka grupy Krav Maga: - też gówno

Moze nie tak obcesowo, ale pod względem skutecznosci równiez nie polecam.

Cytat:
Wing Tsun - Jakieś kung fu, w dodatku europejska pisownia (powinno być Ving) nazwy stylu nic dobrego nie wróży

Pisownia obojętna. Akurat ten styl ma chyba mnajwięcej odmian zapisu" Wing chun, Wing tsun, Ving tsun, Ving chun, Weng Cheng etc. Taki sobie styl.
_________________
Paweł Ziółkowski
----
www.akademiasarmatia.com
www.youtube.com/AkademiaSarmatia
 
 
DrunkenMaster 
Linke Gold Team

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 811
Wysłany: 2008-09-21, 23:40   

Ten styl ma dokładnie trzy pisownie, po prostu w pewnym momencie się to porozdzielało na różne odłamy i poszczególnie senseje różnie to nazywali. Tak samo jedni piszą kung fu, inni gung fu - druga pisownia jest co prawda oryginalna, ale pierwsza się na zachodzie przyjęła.

Co do kyokushinu - nie warto tu dyskutować o skuteczności tego stylu, bo już kilka tematów na to zużyliśmy...

A co do shidokanu - pomyliło mi się z shotokanem, my bad.
_________________
http://pl.pokerstrategy.com/uGUYWV

-> poker online, 50$ na start bez depozytu, możliwość wypłaty po zagraniu określonej ilości rozdań,

-> na wszystkie pytania odpowiem na pw, w razie co służę pomocą
 
 
Boruta 
Bodhisatwa przemocy


Pomógł: 76 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 4863
Skąd: 3city
Wysłany: 2008-09-22, 08:39   

Dokładnie 5 pisowni. I tu nie tyle chodzi o nauczycieli, co o rózne formy zapisu chińskich "krzaczków" alfabetem łacińskim.
_________________
Paweł Ziółkowski
----
www.akademiasarmatia.com
www.youtube.com/AkademiaSarmatia
 
 
batmanck 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-09-23, 16:28   

Pokaz Wing Tsun plac Artystów 28.09 godzina 13.00
_________________
Małe kroki, wielkie rezultaty.
 
 
 
DrunkenMaster 
Linke Gold Team

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 811
Wysłany: 2008-09-24, 00:51   

Z mojego info wynika, że w tym stylu są trzy odmiany i to właśnie od tych podziałów wynika pisownia. Mamy Wing Tsun, Ving Tsun i Wing Chun.

Ving Tsun to nazwa stylu/organizacji Yip Mana
Wing Tsun to nazwa stylu/organizacji Leung Tinga który propagował Kung Fu w Europie.
Wing Chun to odłam Williama Cheunga.
_________________
http://pl.pokerstrategy.com/uGUYWV

-> poker online, 50$ na start bez depozytu, możliwość wypłaty po zagraniu określonej ilości rozdań,

-> na wszystkie pytania odpowiem na pw, w razie co służę pomocą
 
 
Boruta 
Bodhisatwa przemocy


Pomógł: 76 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 4863
Skąd: 3city
Wysłany: 2008-09-24, 01:06   

Odmian jest pięć najbardziej popularnych. Cztery to kombinacje Wing/Ving i Chun/Tsun. Piąta to Weng Chun. Od Yip Mana wywodzi sie większość szkół tego stylu na świecie. Leung Ting i Wiliam Cheung to jego uczniowie. W zasadzie tylko odmiana uzywajaca pisowni Weng Chun nie jest z nim związana.
_________________
Paweł Ziółkowski
----
www.akademiasarmatia.com
www.youtube.com/AkademiaSarmatia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant