Sporty Walki i Sztuki Walki - Fight Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Co wybrać?
Autor Wiadomość
diaballo

Wysłany: 2010-09-07, 17:02   Co wybrać?

Siema, wiem że to pewnie milionowy temat tego typu, ale co wybrać?
Mam 17 lat, 178cm wzrostu i 85kg.
Zastanawiam się na Krav magą, muai tai lub teakwondo. Jestem raczej laikiem i nastawiam się raczej na to, żeby się bronić. jakbyście mogli to piszcie na maila( wozkamil@gmail.com ).
Z góry dzięki.

yaol90 
fight for every day

Wysłany: 2010-09-07, 21:22   

hah ten to ma tupet... A weź jakbyś mógł rusz tyłek i sam poszukaj na forum i to co masz w okolicy... jakbyś mógł... z góry dzięki...

Rafi93 
Kick Boxing/Judo

Wysłany: 2010-09-07, 21:25   

Jak chcesz się bronić to odrazu bierz muai thai będzie najskuteczniejsze , ewentualnie jak jakaś dobra sekcja jest to taekwondo itf może być .
Krav maga odpada .

Batman 

Wysłany: 2010-09-10, 15:34   

diaballo napisał/a:
wiem że to pewnie milionowy temat tego typu
to dobrze, że wiesz.

Toko 

Wysłany: 2010-09-11, 09:55   

To ja nie będę nowego tematu zakładał i spytam o to samo.

Aktualnie chodzę na jedną sztukę walki, ale to taka bezkontaktowa.

Na pół roku mam do wyboru K-1, KK, MT, boks i MMA.
Który z tych styli nauczy mnie najwięcej w ciągu pół roku? Boks odpada bo chcę też kopanie mieć. Chodząc na którą z tych sztuk po pół roku będę miał największą skuteczność?

yaol90 
fight for every day

Wysłany: 2010-09-11, 10:15