Siema, wiem że to pewnie milionowy temat tego typu, ale co wybrać?
Mam 17 lat, 178cm wzrostu i 85kg.
Zastanawiam się na Krav magą, muai tai lub teakwondo. Jestem raczej laikiem i nastawiam się raczej na to, żeby się bronić. jakbyście mogli to piszcie na maila( wozkamil@gmail.com ).
Z góry dzięki.
hah ten to ma tupet... A weź jakbyś mógł rusz tyłek i sam poszukaj na forum i to co masz w okolicy... jakbyś mógł... z góry dzięki...
_________________ Nieważne jak mocno bijesz, ale jak dużo jesteś w stanie znieść i nadal iść do przodu. Tak powstaje zwycięzca. Jeśli wiesz na co cię stać, rób to, na co cię stać. Ale musisz być gotowy na ciosy
Pomógł: 20 razy Wiek: 19 Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1030 Skąd: z Polski
Wysłany: 2010-09-07, 21:25
Jak chcesz się bronić to odrazu bierz muai thai będzie najskuteczniejsze , ewentualnie jak jakaś dobra sekcja jest to taekwondo itf może być .
Krav maga odpada .
To ja nie będę nowego tematu zakładał i spytam o to samo.
Aktualnie chodzę na jedną sztukę walki, ale to taka bezkontaktowa.
Na pół roku mam do wyboru K-1, KK, MT, boks i MMA.
Który z tych styli nauczy mnie najwięcej w ciągu pół roku? Boks odpada bo chcę też kopanie mieć. Chodząc na którą z tych sztuk po pół roku będę miał największą skuteczność?
pół roku to podstawy więc dużo Ci to nie da. najwięcej na bbj byś się nauczyć bo jest najłatwiej podstawy załapać. z tych do wyboru to K1 i MT są bardzo podobne ale MT ma łokcie dodatkowo i są trochę inne zasady ale dla Ciebie to bez znaczenia. KK odpuść sobie bo przez pół roku za dużo nie załapiesz. A MMA zależy od sekcji jeżeli chcesz parter +stójkę to mma będzie dobrym wyborem ale pół roku to trochę mało. Ja bym w Twojej sytuacji wybrał MT ewentualnie mma jeżeli chciałbym bardziej przekrojowo. A powiedz mi ile treningów MT lub MMA miał byś w tygodniu?