Sporty Walki i Sztuki Walki - Fight Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
nowy czyli co, gdzie, jak? ;)
Autor Wiadomość
elsol

Wysłany: 2010-02-09, 15:13   nowy czyli co, gdzie, jak? ;)

Witam serdecznie :)

Najwyższy czas żeby zainteresować się sztukami walki. Wiem, że takich tematów jest od groma, ale proszę o wyrozumiałość i pomoc :)

Mam 21 lat, mieszkam w Łazach, studiuję dziennie na UŚu w sosnowcu i daję korki z angielskiego. Obecnie są ferie, więc zmienił się plan na uczelni, dzieciaki też aktualnie czekają na nowe plany. Dlatego to idealny moment żeby ogarnąć jakieś treningi, żebym pod to mógł sobie ustalić korki.

Interesuje mnie coś, co pozwoli mi się skutecznie obronić w konfliktowych sytuacjach. Do tego nie obraziłbym się, gdyby mnie trochę rozbudowało fizycznie, ładnie wyrzeźbiło. No i kondycha :) w życiu się nie biłem, więc nie znam swojej siły, swoich możliwości w walce. Po różnego rodzaju samochodowych sytuacjach na drodze wydaje mi się, że refleks mam dobry i nie panikuję kiedy coś się dzieje. Trenowałem AIKIDO 4 lata, jeśli dobrze pamiętam, ale to było jeszcze w podstawówce. Chciałbym spróbować czegoś dość kontaktowego, dostać kilka razy w szczękę ;) z drugiej jednak strony uczę dzieci (z czego powolutku się wycofuję), więc pewnie przydadzą się ochraniacze. Raczej nie boję się oberwać. Chciałbym też móc się odrobinę wyżyć, ale w ten dobry sposób - trenowałem tenisa jakiś czas i po godzinie cały stres i nerwy znikały.

Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o różnego rodzaju walki. Z tego co zdążyłem przeczytać wnioskuję jednak, że przydadzą się umiejętności w stójce i parterze. W końcu mało która walka zaczyna się leżąc i mało która kończy się stojąc ;)

Jeśli chodzi o aparycję to mam jakieś 180cm wzrostu, odrobinę ponad 70kg wagi. Nie jestem jakimś szczypiorem, ale dobrze też nie jest ;)