Sporty Walki i Sztuki Walki - Fight Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Siemano, doradzicie coś?
Autor Wiadomość
Batman 

Wysłany: 2010-06-09, 16:57   

Też fajnie, ale to Ty musisz się określić i wybrać, czy chcesz trenować dla samoobrony, dla sportu, tego i tego, czy wolisz stójkę, parter, trening przekrojowy i wybrać to co będzie najlepsze, ale tak jak koledzy mówili, idź na pierwsze treningi wszędzie, gdzie byś chciał i sam zobacz jaka tam atmosfera panuje i jak Ci się tam podoba.

Norbert_1

Wysłany: 2010-06-09, 17:04   

Tak zrobię, tylko chcę wiedzieć gdzie pójdę na początek.
Dlaczego chcę trenować? Dla samoobrony, często jest dużo kozaków którzy cwaniakują, także wiecie ogólnie ulica :-P
Stójka się chyba bardziej przydaje na ulicy i jest mi blizsza, ale parter też mi się podoba tylko go kompletnie nie ogarniam -- dzwignie itd,jestem zielony 8-)

Batman 

Wysłany: 2010-06-09, 17:10   

Od tego są treningi, aby się nauczyć. Czy stójka jest lepsza? Nie powedziałbym ;-) w stylach chwytanych masz mnóstwo rzutów, które mogą wykończyć przeciwnika i go unieszkodliwić. Idź gdzie chcesz ;-)

Norbert_1

Wysłany: 2010-06-09, 18:06   

No nie wiem gdzie chcę :->
Także w tym jest problem ...

Batman 

Wysłany: 2010-06-09, 19:21   

My Ci przez cały czas mówimy, że nie wybierzemy za Ciebie. TY musisz iść na pierwsze treningi do tych klubów i zobaczyć co Ci najbardziej przypadnie do gustu i wtedy to wybierasz. :-D

yaol90 
fight for every day

Wysłany: 2010-06-09, 20:06