Komaro Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1727
Wysłany: 2010-01-01, 17:49 GI
Mam GI Bulldoga raz je prałem ale skurczyła się tylko góra. W ilu stopniach i jak je uprać by dół był regulaminowo tam do kostek i góra też krótsza kolega ma ten sam problem tylko ma GI Rebela.
[ Dodano: 2010-01-01, 20:27 ]
Proszę o odpowiedź jeśli był taki temat to poproszę o link.
Ja swoje piore w 60 stopniach. Jednak zauwazylem ze tak jak w twoim przypadku wlasnie to gora sie skorcza bardziej od dolu. Chociaz dol tez sie troche skurczyl.
Wysłany: 2010-01-05, 17:46
KolowroteKK napisał/a:
Ja swoje piore w 60 stopniach. Jednak zauwazylem ze tak jak w twoim przypadku wlasnie to gora sie skorcza bardziej od dolu. Chociaz dol tez sie troche skurczyl.
Na dole zależy mi zależy głównie czyli 60 stopni i sie jeszcze skurczy?
Nie ma się co śmiać, bo tak rzeczywiście robią widziałem, że napisałeś jakie masz, ale nie znam się za bardzo na tym. Ja mam czyste GI tylko z kanji na piersi, a np. z tego co widziałem to GI które mają ćwiczący BJJ mają pełno naszywek itd., nie wiem jak to zniesie takie "wypranie"...
Wysłany: 2010-01-05, 21:29
przemoxD napisał/a:
Nie ma się co śmiać, bo tak rzeczywiście robią widziałem, że napisałeś jakie masz, ale nie znam się za bardzo na tym. Ja mam czyste GI tylko z kanji na piersi, a np. z tego co widziałem to GI które mają ćwiczący BJJ mają pełno naszywek itd., nie wiem jak to zniesie takie "wypranie"...
Ja mam czyściutkie w miarę, tylko firmowa naszywka wiem, że tak robią to ja mam to zrobić żeby się skurczyło w 60 stopniach czy gotować? xD
Nie potrafię dokładnie powiedziec bo swoje wypralem jak narazie 1 raz. Tez gdzies wlasnie slyszalem o tej metodzie gotowania lecz nigdy nie probowalem . Ja wypralem w 60 stopniach i sie skurczylo wiedz ci tez powinno.
Wysłany: 2010-01-06, 18:24
KolowroteKK napisał/a: