Wysłany: 2010-02-15, 13:17 nowicjusz Sambo+Kung fu
Witam
Mam 28 lat 179cm wzrostu waże 85kg(niekoniecznie masy mieśniowej) chciałbym zacząc ćwiczyć coś do samoobrony plus jakąś sztuke walki myslałem troche nad sambo polączone z kung mam już troche lat chce ćwiczyć dla siebie i pytanie czy w tym wieku można jeszcze zacząć pytanie może głupie ale chce wysłuchać ludzi którzy w tym siedzą i sie interesują przepraszam za styl i język pozdro
Primo nie bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc "coś do samoobrony plus jakąś sztuke walki"? Secundo chyba na poczatek lepiej wziąć sie solidnie za jedną rzecz.
Coś do samoobrony czyli sprawdzone chwyty lub rzuty które moge użyć w każdej chwili nie mając jakis specialnych predyspozycji fizycznych. Czyli generalnie wybrać jedno i wziąć sie do roboty. Jestem kompletnym laikiem dlatego pytam a mam już troche lat jak na SW nie wiem w którym kierunku mam iść dzieki pozdro
Pomógł: 24 razy Wiek: 18 Dołączył: 03 Sie 2007 Posty: 1417 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-02-16, 18:04
Do tego jest o klubach godnych polecenia na forum. Tam też zajrzyj i zobacz który klub by Ci pasował pod względem dojazdu itp.
_________________ "...Politycy rozdają dzieciakom buziaki na szczęście
Telewizyjni kaznodzieje opylają zbawienie za dolca
Niepotrzebny ci złoty krzyż, żeby odróżnić dobro od zła
Najstraszniejsi mordercy świata to ci, którzy to zrozumieli"
Komaro Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1727
Wysłany: 2010-02-17, 14:24 Re: nowicjusz Sambo+Kung fu
nowicjusz81 napisał/a:
Witam
Mam 28 lat 179cm wzrostu waże 85kg(niekoniecznie masy mieśniowej) chciałbym zacząc ćwiczyć coś do samoobrony plus jakąś sztuke walki myslałem troche nad sambo polączone z kung mam już troche lat chce ćwiczyć dla siebie i pytanie czy w tym wieku można jeszcze zacząć pytanie może głupie ale chce wysłuchać ludzi którzy w tym siedzą i sie interesują przepraszam za styl i język pozdro