Witam !
Chciałbym wam pokazać mój pierwszy filmik jaki zrobiłem. Jego tematem jest Fedor Emelianenko najlepszy wg. mnie fighter w MMA. Ten film jest kompilacją lepszych i najlepszych akcji Fedora. Męczyłem się nad nim 2 dni więc proszę o nie przywłaszczanie sobie go. Proszę też o wszelkie uwagi dotyczące tego filmu.
Bardzo dobry filmik, szczególnie jak na pierwszy raz. Nie znam się na montażu ale jako widz nie mam żadnych zastrzeżeń. Dobrze dobrana muzyka, podchodziła mi lekko pod melodie z anime które lubię bo budzą we mnie wspomnienia z dzieciństwa, z czasów gdy oglądałem DragonBall :D Ode mnie 5/5
Pomógł: 24 razy Wiek: 18 Dołączył: 03 Sie 2007 Posty: 1417 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-12-27, 10:16
Dobry film. Z jakiego programu korzystasz tworząc filmiki?
_________________ "...Politycy rozdają dzieciakom buziaki na szczęście
Telewizyjni kaznodzieje opylają zbawienie za dolca
Niepotrzebny ci złoty krzyż, żeby odróżnić dobro od zła
Najstraszniejsi mordercy świata to ci, którzy to zrozumieli"
Komaro Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1727
Witam !
Chciałbym wam pokazać mój pierwszy filmik jaki zrobiłem. Jego tematem jest Fedor Emelianenko najlepszy wg. mnie fighter w MMA. Ten film jest kompilacją lepszych i najlepszych akcji Fedora. Męczyłem się nad nim 2 dni więc proszę o nie przywłaszczanie sobie go. Proszę też o wszelkie uwagi dotyczące tego filmu.
Wiesz ja nie uchodzę za pirata ;). Wiem, że w tych czasach może się wydawać to dziwne, ale z piraconych rzeczy to mam tylko mp3 i nic poza tym.
Pozdrawiam Victorarmyr,
_________________ Pozdrawiam
Komaro Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1727
Wysłany: 2009-12-27, 12:38
VictorarmyJr napisał/a:
Wiesz ja nie uchodzę za pirata ;). Wiem, że w tych czasach może się wydawać to dziwne, ale z piraconych rzeczy to mam tylko mp3 i nic poza tym.
Pozdrawiam Victorarmyr,
No spoko, ale SonyVeags strasznie drogi program sam pracowałem na nim tylko do muzyki ale się przerzuciłem na inny.