Co do sprzętu to mam wiosełka, coś w stylu bieżni [rano napiszę dokładnie co to jest]. U mojego szwagra jest worek, ochraniacze na piszczele, rękawice, piąstkówki, łapy trenera, tarcze, drążek. Do dyspozycji mam również boisko, trzepak, las, podwórko, oczywiście mój pokój.
PS1. Wiem że na forum jest masa takich tematów i wiele z nich przeczytałem, lecz proszę o jakieś porady jak zacząć.
PS2. Jeżeli macie pisać pompki, brzuszki iitp. to prosiłbym o konkretne ilości.
PS3. Kondycji nie mam wcale. pompek robię max10.
PS4. Proszę o nie wyjeżdżanie ze skrótami bo nie znam się na tym...
Z góry dziękuję za pomoc!
_________________ "Bo dzieło zniszczenia w dobrej sprawie jest święte"
Po 1 . za tarcze sie nie bierz rekawice iwg jeżeli nie masz o tym pojecia i nic nie ćwiczyłeś chyba że szwagier coś umie to wtedy mżesz go poprosić
Po 2 . Na rozpoczęcie przygody z ćwiczeniami najlepsza i jedyna w swoim rodzaju rozwojówka przepraszam OGÓLNOROZWOJÓWKA którą Lucjusz jak sądzę opisał doskonale z jednym ze swoich działów :D
m.in . Pompki ( jeżeli robisz max 10 no to np. rob sobie 3 serie po 6-8 albo 3 razy po max aż siła ci się nie zwiększy )
Przysiady ( no z tym to chyba nie masz problemów zaleciłbym tak po 30 przysiadów )
Brzuszki ( z gardy czyl . nogi zplecione i jedziesz ewentualnie na dół brzucha nożyce pion/poziom )
Grzbiety ( leżysz na ziemi i odrywasz nogi i rece w góre - robisz takiego supermena :D )
Podciąganie ( skoro masz trzepak to i sie popodciągasz , zobacz sobie ile razy sie podciagniesz warto zeby to znalazło sie w treningu )
Po 3 . Kondycja - bieganie , skakanka , rowerek , pływanie ( nie musisz wszystkiego wybierac niech cie ręka boska broni . wybierz cos z tego asortymentu co ci najbardziej odpowiada )
Ps. ja np bym zalecil takie coś , oczywiscie poparawiajcie ile chcecie ja polecam coś takiego .
znaczy nie rozumiem pytania chcesz robić pompki potem przysiady odrazu ?