Żeby to kopyto wykorzystać potrzebna jest technika Na reszte pytań Ci nie odpowiem, bo nie znam się na tym super a nie chcę Cię wprowadzać w złą drogę.
Wysłany: 2010-02-03, 13:48 Re: Jak zacząć prosze o porady!
Onik napisał/a:
Witam
Ostatnio wzieło mnie na sztuki walki pracuje nad soba przestalem palic fajki ,gibony, pic itd
chce zrobić sobie kondycje i zapisać się na jakieś sztuki walki głównie chodzi mi żeby można było walczyć na ziemi i kopać grałem kiedyś trochę w piłkę i kopyto jako takie na początek jest ;p
mam 20 lat 191cm 85 kg - wiem mało ale teraz od kad nie pale to rośnie ;p
fundusz nie mam za dużego ale na siłke mnie stać basen też więc to nie problerm
moje pytanie są takie :
-jaka sw możecie polecić
-jak zacząć pracować nad kondycją
-jakaś dieta na masa ??
-jak ćwiczyć czy mam teraz olać mase i zrobić kondyche ??czy masa i kondycha na raz
jestem nowy na forum moje pojęcie jest zerowe prosze o jakieś rady
napewno gdzieś na forum jest o tym ale chciał bym odpowiedz w moi temacie zawsze tak lepiej sie czuje xD
dzieki i pozdrawiam mam nadzieje ze cos doradzicie i bede tutaj siedziec czesciej ;p
pozdro
Kondycje na treningu zrobisz, a biegać i na siłkę możesz chodzić po na forum pomogą Ci ustalić jakiś plan pod SW.
"Żeby to kopyto wykorzystać potrzebna jest technika Na reszte pytań Ci nie odpowiem, bo nie znam się na tym super a nie chcę Cię wprowadzać w złą drogę." Tak napisałem w 2 posty niżej
Wysłany: 2010-02-03, 23:25 Re: Jak zacząć prosze o porady!
Onik napisał/a:
-jaka sw możecie polecić
-jak zacząć pracować nad kondycją
-jakaś dieta na masa ??
-jak ćwiczyć czy mam teraz olać mase i zrobić kondyche ??czy masa i kondycha na raz
jestem nowy na forum moje pojęcie jest zerowe prosze o jakieś rady
napewno gdzieś na forum jest o tym ale chciał bym odpowiedz w moi temacie zawsze tak lepiej sie czuje xD
dzieki i pozdrawiam mam nadzieje ze cos doradzicie i bede tutaj siedziec czesciej ;p
pozdro