Witam.
Standardowo chciałbym zapytać co zacząć ćwiczyć? Mogę trenować w Tarnowie lub Nowym Sączu.
Mam niespełna 17 lat, ważę 85 kg, wzrost 182 cm. Trenuję na siłowni od 8 miesięcy. Wyniki siłowe to wyciskanie 90 kg, przysiad 115, martwy ciąg 155. Przytyłem sporo odkąd zacząłem ćwiczyć, cały czas na masę jadę.
Jaki styl mi najbardziej podejdzie? Mam mocne nogi, narazie kondycja trochę słaba. Oczywiście obok sztuk walki na siłowni nadal będę ćwiczył, tylko może ukierunkuje trening bardziej na siłę.
Proszę o odpowiedzi.
_________________ "...Politycy rozdają dzieciakom buziaki na szczęście
Telewizyjni kaznodzieje opylają zbawienie za dolca
Niepotrzebny ci złoty krzyż, żeby odróżnić dobro od zła
Najstraszniejsi mordercy świata to ci, którzy to zrozumieli"
Jeśli chciałbyś pracować w ochronie lub policji to informacja o tym, że trenujesz SW nie daje aż tak wiele ;) po prostu jakiś +. Tak jak w rekrutacji do policji jest to kropla w morzu...
Powiedziałbym, że strike... Ale cóż ja mogę powiedzieć jak jeszcze nic nie trenowałem. Zastanawiam się czy do końca tego roku nie pójść na boks, miałbym go za darmo. Trenerem jest Sęku, może ktoś z was go kojarzy, wraz z jakimś tam jeszcze jednym gościem, a później Karate Kyo, K-1 lub MT.
Zrób tak. Ja osobiście trenuję pod Kickboxing / K1 / MT (coś na zasadzie przygotowania na turnieje pod te trzy dyscypliny na raz) i jestem zadowolony. Boks fajna sprawa, zwłaszcza do "oswojenia się". ;)
No jakbyś połączył boks z kyokushin to by wyszła bardzo skuteczna kombinacja. Boks masz darmowy a treningi karate nie należą do najdroższych. Pozostaje kwestia czy masz na to czas.
2. Na ochroniarza nie potrzebujesz żadnych specjalnych kwalifikacji. Masywna sylwetka to już plus. Nie wiem jak z policją, a BOR i takie sprawy to już wyższy stopień wtajemniczenia. A pieniędzy z tego dużych nie będzie