Sporty Walki i Sztuki Walki - Fight Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o pomoc w dopracowaniu treningu.
Autor Wiadomość
Yuzuy
Boks

Wysłany: 2011-01-14, 00:41   Proszę o pomoc w dopracowaniu treningu.

Witam,
od paru miesięcy, bodajże 4 zacząłem trenować boks, trenuje mnie ojciec, gdyż sam kiedyś boksował i to nieźle. Treningi robię 3 razy w tygodniu, środa, piątek i niedziela. W skład mojego treningu wchodzą takie ćwiczenia jak: bieg (jakieś 6-7km), ćwiczenia takie jak brzuszki, pompki, serie na worku 30/30 i 20/10,sparing (ćwiczę z kolegą), no i oczywiście ćwiczenie techniki. I mój problem polega na tym, że mam 15 lat (w tym roku 16), prawie 190 wzrostu i tylko 62kg. I zastanawiałem się czy powinienem kupić jakieś odżywki/suplementy czy izotoniki gdyż jestem kompletnie zielony w tych sprawach (także przepraszam za niewiedzę ;-) ). Prosiłbym też o propozycję zmian w moim treningu.
Z góry dziękuję.

MMAniak 

Wysłany: 2011-01-14, 01:17   

Skoro jesteś zielony w tym temacie to poczytaj najpierw, dowiedz się czegoś a potem ewentualnie zapytaj o szczegóły. Pozdro

Yuzuy
Boks

Wysłany: 2011-01-14, 01:42   

Czytałem już że orientuję się co jest co, ale chodzi mi o to, czy są jakieś odżywki które "współgrają" z treningiem bokserskim w moim wieku, gdyż nic takiego na necie nie znalazłem. A masę chciałbym jakoś zwiększyć, gdyż za dużo jej nie mam :-?

MMAniak 

Wysłany: 2011-01-14, 01:48   

Coś słabo szukałeś jak nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie. Zainteresuj się odżywkami węglowodanowymi, białkowymi, aminokwasami.

Yuzuy
Boks

Wysłany: 2011-01-14, 02:17   

Ok. A czy mógłbym prosić o jakieś konkretne nazwy/marki? ;-) I skoro już zacząłem ten temat to czy szkodzi to zdrowiu w moim wieku? Sry za tyle pytań ale chcę kupić coś sprawdzonego.
Z góry dzięki. ;-)

DrunkenMaster 
Linke Gold Team

Wysłany: 2011-01-14, 11:37