Wysłany: 2010-02-10, 22:59 Co zrobić, żeby nadrobić
Mam takie pytanie do znających się lepiej ode mnie. Zaczynając treningi karate chciałem po prostu "trzymać formę", gdyż wyszedłem z szkoły sportowej, jednak teraz SW przerodziły się w prawdziwą pasje. Mam teraz takie marzenie, aby wystartować w amatorskich zawodach MMA, jednak karate sportowe trenuje pół roku, a w bjj jestem początkujący. Tak więc, Co mam zrobić żeby chociaż teraz nadrobić (albo zmniejszyć znacznie dystans), lata treningu ewentualnych przeciwników, żeby chociaż trochę powalczyć na amatorskich zawodach. Mam 17 lat, mam za sobą lata pływania, jestem raczej wysportowany, mieszkam w tychach. Co mi polecacie, trenuje w bastionie 3 treningi w tygodniu, za jakieś 3 miechy pójdę na grupę zaawansowaną, i na sparingi. Czy mam trenować coś jeszcze?? Jeśli tak, to co, i gdzie?? Mam zacząć jakąś dietę?? Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam.
Bjj jak najbardziej zostaw, ale (nie krytykując żadnej sw) ja bym wyrzucił KK i w to miejsce wstawił Muay Thai jest naprawdę super Albo idź od razu na trening przekrojowy MMA
Tak jak napisał kolega wyżej Bjj jak najbardziej zostaw ale Karate do tego nie pasuje musisz coś zamiast tego najlepiej Muay Thai albo jeśli masz możliwość trenować w jednym klubie MMA to raczej dobrze by było tam zawitać I życzę powodzenia w przyszłość
Toq Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 146 Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2010-02-10, 23:22