Sporty Walki i Sztuki Walki - Fight Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
pare ptyan dotyczacych mma
Autor Wiadomość
anamarie 

Wysłany: 2011-08-01, 16:28   pare ptyan dotyczacych mma

Cześć wam!
Niedługo rozpoczynam realizację nowego projektu który będzie dotyczył wyjazdów na wielkie widowiska/ show związane z MMA.
Zostałam przypisana do małego researchu i mam wiele pytań dotyczących MMA w Łodzi jak również w Polsce. A mianowicie, chodzi mi o grupy docelowe, zainteresowane tym sportem. Ponieważ jestem bardzo nowa w temacie, chciałam się zapytać jaki jest przedział wiekowy osób uczęszczających na treningi? Czy są to tylko mężczyźni czy również kobiety? Wśród których jest większe zainteresowanie? I które miasta w Polsce byście ocenili za najbardziej „wzięte” na MMA? Są to dla mnie bardzo ważne informacje, ponieważ chciałabym się „zapoznać” kto tak naprawdę będzie w przyszłości naszym klientem. Zatem, doceniam każdą odpowiedź i może nawet mały wykład na temat tej niezwykłej pasji oraz osób zajmujących się tym sportem.
Za wszelkie informacje góry dziękuje,
M

Boruta 
Bodhisatwa przemocy

Wysłany: 2011-08-02, 08:52   Re: pare ptyan dotyczacych mma

anamarie napisał/a:
jaki jest przedział wiekowy osób uczęszczających na treningi?

U nas 16-43 lata, z tym, że dolną granicę wyznacza minimalny wiek w którym przyjmujemy. Sa kluby, gdzie ćwiczą młodsi.

Cytat:
Czy są to tylko mężczyźni czy również kobiety?

Równierz kobiety, aczkolwiek niezbyt dużo.

Cytat:
Wśród których jest większe zainteresowanie?

Zdecydowanie wśród mężczyzn.
Cytat:
I które miasta w Polsce byście ocenili za najbardziej „wzięte” na MMA?

Co rozumiesz przez "wzięte"?
www.youtube.com/AkademiaSarmatia

anamarie 

Wysłany: 2011-08-02, 10:40   pare ptyan dotyczacych mma