Mam wyjeb**** że to rodak, nie flagi zdobi człowieka wolę oglądać walkę jednego zawodnika z USA niż 50 z Polski.
Ze mnie taki patriota jak wcale, ale to nie zmienia faktu że lepiej mieć w swoim kraju ludzi mądrych, niż głupich
_________________ BJJ MMA Boks
"Koks Ciacho i dyskretnie"
Majkel Pomógł: 14 razy Wiek: 20 Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 509
Wysłany: 2010-03-21, 17:20
michal_5_fcb napisał/a:
Killu napisał/a:
Jako strongman osiągnął chyba wszystko (nie znam się)
Tak. W zawodach strongman osiągną wszystko (słyszałem to już z kilku źródeł).
Killu napisał/a:
Ale mu się nie dziwie osiągnął w strongmanach tyle i myśli, że w czymś innym tyle samo osiągnie.
Mógłby osiągnąć (nie mówię, że byłby mistrzem świata, ale na jakimś tam przyzwoitym poziomie to dałby radę walczyć) gdyby robił to wszystko z głową. Dobrzy trenerzy, sparingi z odpowiednimi ludźmi..jednak mnie się wydaję, że Pudzian jest zadufany w sobie i myśli, że da radę samemu wszystko wygrać.
Z tego co Boruta napisał to jednak nie wszystko osiągnął
Cytat:
Skoki narciarskie, czy strongmani to dyscypliny niszowe. Do tego w tych drugich najbardziej liczy si eArnold Calassics, gdzie Pudzian nawet na podium się nie załapał.
_________________ BABILON PŁONIE-CZAS ODEBRAĆ KORONE BESTIA NA TRONIE KRWIĄ SPLAMIONE DŁONIE TARCZĄ MOJ BÓG MÓJ POCZĄTEK I KONIEC
Powrót nastąpił ale Pudzian nadal nic nie mówi gdzie trenuje tylko gada, że robi Boks i Zapasy i gada że nikogo się nie boi i skóry łatwo nie odda, pokory dla zawodnika który zarabia tym na życie a Pudzian nie musi.
Powrót nastąpił ale Pudzian nadal nic nie mówi gdzie trenuje tylko gada, że robi Boks i Zapasy i gada że nikogo się nie boi i skóry łatwo nie odda, pokory dla zawodnika który zarabia tym na życie a Pudzian nie musi.
tak samo jak ktoś kiedyś zapytał czy bierze sterydy... a on jak zawsze mało mównie powiedział, zacznij uprawiać sport wyczynowy to będziesz wiedział czy masz zacząć brać jakieś sterydy itp... [mniej więcej to taki sens miało]
to mnie rozbawiło: