Kalinakalina
Wysłany: 2010-03-28, 14:31 co polecacie?
Witam,
niestety nie jestem zielona w dziedzinie sportów wali. Chciałabym jednak zacząć ćwiczyć. Głownie dla własnej satysfakcji, jak i dla wzmocnienia. I tu proszę was o pomoc. Powiem może na czym mi zależy. Przede wszystkim na rozciągnięciu, wzmocnieniu mięśni i może na przełamaniu strachu przed elementami akrobatyki. Nie chodzi mi o to, żeby się "napakować", nie chcę pozbawić się kompletnie kobiecej figury. Dodam, że mam 17 lat. No i jestem dziewczyna, ale to można było wcześniej wywnioskować. Co polecacie? I od razu może gdzie w Warszawie? Przepraszam, może to głupie pytanie, ale ja naprawdę nie wiem. Proszę o jakąś pomoc, rady.
Zapasy- będzie giętka jak guma Kick boxing, Muay Thai, Taekwondo, jeśli natomiast chodzi o akrobacje to capoeira, ale zapasy też nie gardzą akrobacją, taekwondo również, ale większość wiąże się z kopnięciami
Juras niestety zwinął sekcję.
Rozciągnięcie to w wiekszosci styli. Akrobatyka, to najbardziej zapasy i capoeira, z tym, że te pierwsze raczej robią nabór dla dzieci.
Zapasy- będzie giętka jak guma Kick boxing, Muay Thai, Taekwondo, jeśli natomiast chodzi o akrobacje to capoeira, ale zapasy też nie gardzą akrobacją, taekwondo również, ale większość wiąże się z kopnięciami
Jeszcze jedno słowo, a BĘDZIE uzdrowiona dusza Twoja.
Kalinakalina napisał/a:
Przede wszystkim na rozciągnięciu, wzmocnieniu mięśni i może na przełamaniu strachu przed elementami akrobatyki
Sprostowanie - jeśli chodzi o rozciągnięcie, wytrzymałość, przełamanie strachu, efektYwne i efektOwne kopnięcia, to jak najbardziej Capoeira. :>> Jeśli o mnie chodzi, ten styl spełnia wszystkie wyżej wymienione wymogi, w przeciwieństwie do kick boxingu i muay thai ( w tkd jest trochę akrobacji, ale nie aż tyle +++ w kickboxingu, boskie i MT ludzie często robią sobie masę , a nie o to nam chodzi. )
Na start: