Wysłany: 2010-09-07, 15:44 Kolejny temat z serii"CO WYBRAĆ"
Po pierwsze wypadałoby się przywitać, z racji pierwszego postu na forum - tak więc cześć.
Do rzeczy. Przeglądałem wiele podobnych tematów chcąc znaleźć coś dla siebie, jednak nadal jestem niezdecydowany i nie wiem na co się zdecydować. interesują mnie SW rozwijające i wykorzystujące zarówno ręce jak i nogi. Osobiście podoba mi się TKD ale nie zapisze się na coś, co trenują młodsze siostry. Dodatkowo, zawsze byłem fanem walki na miecze. Niestety w tym temacie jestem strasznym laikiem i nie wiem nawet czego dokładnie szukać - SW łącząca walkę wręcz z walką na miecze. Jaka?
Wiem, że na trening nigdy nie jest za późno, a znaleźć coś muszę, bo na 2gim roku studiów nie mam już nawet wf-u. Oczywiście, jako studenta ograniczają mnie fundusze, więc jeśli byłby to zbyt duży wydatek, to miecze odpadają. Mam nadzieję, że pomożecie mi dokonać odpowiedniego wyboru i że znajdę taką sekcję w Krakowie.
Użytkownik, który przeczytał podobne tematy? Rzadkość!
Witamy cię serdecznie, otóż sport walki, który rozwija ręce jak i nogi, to kick boxing, lub muay thai, to zależy też, czy szukasz sztuki skutecznej do obrony, czy też nie. Całe ciało najlepiej rozwijają zapasy (no przynajmniej jest jednym ze sportów walki, jeżeli chodzi o rozwijanie ciała.), one również są bardzo skuteczne do obrony. Nie wiem, czy jest taka sztuka walki, której szukasz, nawet gdyby, pewnie ciężko będzie znaleźć. Podaj miejscowość, w której byś uczęszczał na treningi.
Wysłany: 2010-09-07, 16:13 Re: Kolejny temat z serii"CO WYBRAĆ"
Batman napisał/a:
Podaj miejscowość, w której byś uczęszczał na treningi.
unknown napisał/a:
że znajdę taką sekcję w Krakowie.
Batman napisał/a:
Użytkownik, który przeczytał podobne tematy? Rzadkość!
Użytkownik który czyta ze zrozumieniem to też rzadkość XD