Czy jest ktoś kto zna się może na treningach wytrzymałościowych? Trenuję kick-boxing od 2 lat i 5 minutowy bieg jest dla mnie męczarnią. Treningi mam 4 razy w tygodniu po 2 godziny, dodatkowo chodzę jeszcze 3 razy w tygodniu na tajski lub boks po 1,5h. Treningi nie męczą mnie - wytrzymuje bez problemu cały. I pomimo takiej ilości treningów <wychodzi niecałe 2 godziny dziennie> moja kondycja jest do niczego. Jak już pisałem zabija mnie nawet trucht. 10 minut to rekord o 30 mogę pomarzyć. Wiecie dlaczego tak jest? Co mogę na to poradzić? Nie za bardzo mam czas na regularne bieganie, więc może czymś mogę je zastąpić? Czekam na odpowiedź i liczę na pomoc, ponieważ szykuję sie na start w K1 w marcu a bez kondycji o walce mogę tylko pomarzyć. Z góry dzięki.
Jak nie masz siły to znak że masz jeszcze 2 razy tyle. To kwestia twojej psychiki. . Ale jeśli przyjmiemy że naprawdę nie możesz biegać to skakanka jeszcze jest. Albo jakieś lajtowe sparingi, ale żeby były długie i trzymały jakieś tempo. Ale 10 minut to rekord to znaczy że nigdy nie biegałeś. Jeśli chcesz mieć wytrzymałość to musisz biegać bo bez tego ani rusz. I nie ma czegoś takiego jak "ja już nie mogę". To jest tylko w twojej głowie. A to że nie masz kondycji to może znaczyć że:
1) Obijasz się na treningach.
2) Masz do dupy klub.
Jak nie jesteś pewna co do kondycji to nie musisz startować.
_________________ Jedziesz, jedziesz trzymasz gardę
rękawice pięści masz twarde jak skała
ciężka ręka ze stali szczęka
Nie cackaj się z nimi nie baw
Ostatnio zmieniony przez zalewa 2010-01-25, 20:32, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 44 razy Wiek: 22 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 2338 Skąd: Polska (wsch)
Wysłany: 2010-01-24, 23:36
Na kondyche najlepsze beda chyba interwaly (poprawcie jak cos pokrecilem).
Co do czasu to tez mysle ze nigdy na dobra sprawe tak pozadnie nie biegalas. Pewnie masz zwyczajnie miesnie nog nie przyzwyczajone do tego typu wysilku i tyle.