Sporty Walki i Sztuki Walki - Fight Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Aerobiczna 6 Weidera (kaloryfer:P)
Autor Wiadomość
blais99

Wysłany: 2009-03-18, 22:50   

michal_5_fcb napisał/a:
A skąd możesz wiedzieć, że plecy sobie rowalisz?

Ćwiczyłem czułem...

To jest o waszej wspaniałej 6 weidera:

Pytanie: Mam 21 lat i ćwiczę od 5 lat amatorsko kulturystykę. Mam pytanie, co do treningu "6 Weidera". Podobno są najlepsze, by zrobić tzw. "kaloryfer" na brzuchu? Jest on rozpisany na 6 tygodni, a co po tych 6 tygodniach? Co dalej? Mam zaczynać od początku cały trening?

Odpowiedź: Cześć Kamil. Co do szóstki Weidera to była ona modna 10 lat temu, teraz znowu ktoś to wygrzebał i mąci ludziom w głowach! Ćwiczenia na mięśnie brzucha nie spalają tkanki w jego rejonie, tylko rozwijają mięśnie brzucha, dzięki czemu na pewno spalanie jest szybsze – taki paradoks, ale zostańmy przy tym, że skłony na brzuch nie spalają tkanki. Najlepsze efekty można osiągnąć trenując brzuch 3x w tygodniu, w 3-4 seriach po ok. 20-30 powtórzeń. Nie zapominając oczywiście o odpowiedniej diecie i aerobach. Szóstka Weidera jest dosyć męcząca i naprawdę nie jest konieczna. Pozdrawiam i życzę „kaloryfera”.

Arek Kozłowski
Trener kulturystyki oraz dietetyk sportowy. Jako trener nowoczesny jest swoistą encyklopedią wiedzy także w dziedzinie treningu fitness, zasad sportowego żywienia i suplementacji, biochemii i fizjologii wysiłku sportowego.

Pimpek35 napisał/a:
To zes dowalil teraz. Pewnie zle robiles :)

robiłeś,że możesz zaprzeczyć mojemu stwierdzeniu??
robiłem tak jak pokazywali na filmiku na youtube
http://pl.youtube.com/watch?v=nRjEKVKACWM

A wracając do bóli pleców

Cytat: