Witam wszystkich serdecznie. Piszę tego posta z nadzieją, na znalezienie odpowiedniego treningu dla mnie, w walce z lipomastią.
Zaczne od początku...
Nie bede dużo mówił byłem wielkim dzieckiem... ważylem 98kg w wieku 16 lat. Miałem dość i postanowilem coś z tym zrobić. Zaczołem biegać. Tak, biegać. Dzień w dzień biegałem, pokonując 4,9km. Początki co prawda były trudne, dużo przerw, zawroty głowy, osłabienie... Lecz po jakimś czasie zauwazyłem rezultaty. Pożniej doszla do tego piłka nożna, treningi za dnia, bieganie w nocy bądz rano.
Obecnie ważę 79kg i mam 17 lat. Co prawda schudłem i to dużo, nogi wyrzezbiłem, brzuszek jeszcze został, ale co prawda nie tak duży jak kiedyś. Jedynie co mnie odraża w moim wyglądzie to lipomastia... Nie wiem jak sobie z nią poradzić czytałem sporo.
Treningi aerobowe + odpowiednia dieta, o to juz zadbałem. Brakuje mi tylko odpowiedniego planu treningowego na siłowni. Co prawda od niedawna chodzę na siłownie i fakt przyznam się jestem zielony jezeli chodzi o te sprawy. Każdy mi mówił, ze w zimie sie nie oplaca cwiczyc na rzezbe, zeby jechac na siłe (mało powtorzen, wielki cieżar). Ale ja wlasnie chce zrzucic jeszcze wiecej kilogramów, pozbyć sie lipomastii.
Dużo szukałem, dużo czytalem i zawsze dochodzilem do punktu wyjscia. Jakieś odzywki, spalacze, jestem nawet w stanie zakupić.
A więc, chciałbym się zapytać doświadczonych ludzi, czy istniała by możliwość ułozenia mi odpowiedniego planu, bądz pomocy w ułozeniu go. Tak wiem jestem nowy na forum, lecz naprawde chcę się jej pozbyć... Jestem dość wytrwały i jak coś postanowie to nie odpuszcze... Przykład z bieganiem.
Bardzo proszę o pomoc, od tej pory postaram sie brać udział w dyskusjach na forum :)
Dieta redukcyjna, aeroby ( czyli to co już robisz ) i do tego trzeba dodać rzezbienie klatki ;)) Spalisz tłuszcz z całego ciała a lipo zejdzie na samym końcu ;)
_________________ "Trzeba być pierwszym, najlepszym albo innym od reszty"
1. Przysiad 12
2. Drazek nachwytem 10