Sporty Walki i Sztuki Walki - Fight Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Masa/dynamika/Siła ciosu
Autor Wiadomość
Whitebomber

Wysłany: 2010-04-21, 23:57   Masa/dynamika/Siła ciosu

Witam
Mam 16 lat, trenowałem 2 lata boks. Teraz mam zamiar zwiększyć jeszcze swoją formę :)
Prosiłbym o ocenę i ewentualne poprawki mojego treningu.
Otóż moim celem jest nabranie masy, przy jednoczesnym zwiększeniu siły ciosu, i możliwie jak najmniejszej utracie dynamiki i szybkości. Mam zamiar trenować w taki sposób:
Przez pierwsze 2 tygodnie trenować FBW 3 razy w tygodniu ponieważ jestem początkujący na siłowni. Do tego w każdy dzień treningowy dodam jeszcze takie ćwiczenia jak rzuty piłką lekarską wykorzystując taki ruch jak przy uderzaniu, trening na worku, uderzanie czymś ciężkim (np. młotem) w oponę, skakanka. Czyli będzie to wyglądało tak:

Poniedziałek
-FBW
-Uderzanie młotem w oponę 3 serie
-Trening na worku 3 rundy
-rzuty piłką lekarską 3 serie na każdy cios
-skakanka 3x3 minuty
Wtorek
-wolne
Środa
-FBW
-skakanka 3x3 minuty
Czwartek
-Wolne
Piątek
-FBW
-skakanka 3x3 minuty
Sobota, niedziela
-wolne
Po dwóch tygodniach takiego treningu będę jechał w taki sposób:
Poniedziałek
-Push&Pull
-skakanka 3x3minuty
Wtorek
-Trening dynamiczny modyfikacja CrossFit
-skakanka 3x3minuty
Czwartek
-wolne
Piątek
-Push&Pull
-skakanka 3x3minuty
Sobota
-Trening dynamiczny modyfikacja CrossFit
-skakanka 3x3minuty
Niedziela
-wolne
Czy ułożyłem to w dobry sposób? Dodam że do tego jest jeszcze dieta, i prosiłbym o ewentualne porady co do odzywek jakie mógłbym kupić (dodam żeby były możliwie nie drogie, mam 16 lat i troche cienko z kasą). Będę wdzięczny za wszelkie porady :)
Pozdrawiam

yaol90 
fight for every day

Wysłany: 2010-04-22, 16:30   Re: Masa/dynamika/Siła ciosu

Whitebomber napisał/a:
Witam