Trenuje Judo i w Czerwcu jadę na dość mocne zawody w Berlinie, na które chciałbym zwiększyć swoją siłę. Na siłowni ćwiczę juz ok. 4 miesiące i na samym początku widziałem efekty, że moja siła rośnie itd. Ale od jakiegoś miesiąca stoje w miejscu. Tak jak brałem 95 kg na klatke, tak biorę, 96 kg nawet nie ma mowy, żebym wycisnął. A bardzo mi zależy, żebym jeszcze troche podgonił siłę do połowy Czerwca. Co może być powodem tej pauzy? Dietę wszystko utrzymuję itp. Zainwestować w kreatyne albo coś? Dodam jeszcze, że ćwiczę tym samym planem od 4 miesięcy i tylko z klatką mam taki problem. Nogi, plecy itd. rozwijają się cały czas.
Pomógł: 24 razy Wiek: 18 Dołączył: 03 Sie 2007 Posty: 1417 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-05-18, 18:40
Na moje to po po prostu dopadła cię stagnacja. Zainwestowanie w kreatynę lub coś podobnego powinno ci pozwolić ją przełamać. Jednak na fachowe nazwy i konkretne porady będziesz mógł liczyć u Lucjusza czy Spetz.
Mam takie pytanie do ciebie. Masz 16 lat ćwiczysz dopiero 4 miesiące bez żadnej kreatyny itp. i już 95 kg wyciskasz? Od ile kilogramów zaczynałeś?
_________________ "...Politycy rozdają dzieciakom buziaki na szczęście
Telewizyjni kaznodzieje opylają zbawienie za dolca
Niepotrzebny ci złoty krzyż, żeby odróżnić dobro od zła
Najstraszniejsi mordercy świata to ci, którzy to zrozumieli"
Na samym początku nie poszedłem na rekord. Dopiero po 3 tygodniach z kolegą zaczeliśmy się zastanawiać ile wyciśniemy i my wyszło wtedy 86 kg, mam 186cm wzrostu i 92kg wagi, wcześniej robiłem sobie pompki i drążek w domku. A w Październiku mam 17 ;)
jak na ten wiek to bardzo dużo, nawet po tych 4 miesiącach treningów i przy tej wadze. Co do stagnacji (zastoju) nic dziwnego. Plany trzeba zmieniać, bo mięśnie się przyzwyczajają do tych samych ćwiczeń no i później tak jest. Jak chcesz żeby siła Ci poszła, to tutaj chyba najlepszym wyborem jest jabłczan kreatyny. Nie trzeba przy nim pić tak dużo wody jak przy monohydracie a i zastój powinno przerwać.