na Siłownię mogę chodzić - wtorek, czwartek, sobota (około 10rano - śniadanie o 8mej). -Niedziela pozostaje dniem do regeneracji.
Do tej pory wedle powyższego planu byłem na siłowni 3 razy. Chciałbym poprawić troche mój wygląd - zbudować większe mieśnie - nie chcę rezygnować z MuayThai! Na siłowni w życiu troche pobywałem - nie jestem amatorem - ale nie należę do kulturystów - przeciętny koleś :)
Korzystam z Monohydrantu kreatyny (pierwszy 'cykl' w życiu), tak wygląda mój trening:
- rozgrzewka -
5 ćwiczeń na klatkę po 3 serie (15serii),
3 cwiczenia na triceps (po 3 serie) (9serii),
4 ćwiczenia na plecy - po 3 serie (12 serii),
3 ćwiczenia na biceps - po 4 serie.
- plus na koniec delikatnie nogi i przedramiona - (nogi mam umięśnione - biegałem maratony, wcześniej grałem w piłkę w klubie)
i Teraz mam pytanie - jak długo mogę ćwiczyć w powyższy sposób? W trakcie ćwiczeń na siłowni uzupełniam straty Carbomaxem. Trening łącznie z rozgrzewką zajmuje mi 2godziny i 15-20 minut.
Czy mogę trenować w taki sposób dwa tygodnie, trzy tygodnie czy może miesiąć?
Przyznam, że taki sposób treningu mi odpowiada - chciałbym tak trenować przez 2-3 miesiące - ale czy będzie to efektywne?
Proszę o odpowiedź i zrzoumienie amatora ;)! i pozdrawiam !
Poczytaj troche o treningu i wklej nowy plan bo ten nie ma sensu
I do treningu dopisz nogi bo twoje bieganie działa na nogi jak moje pisanie smsów na przedramie
_________________ Now tell me who want to fuck with us?
Ashes to ashes, dust to dust to...
BANG! .. and let your fuckin brains hang, snitches
Trening obwodowy powinien trwać ok.40min. Robisz wszystkie partie ciała 10-12 stacji po np.20 powtórzeń i z każdej stacji przechodzisz na drugą bez opdoczynku(no max 10sec) robisz jeden taki obwód ok 5min przerwy i nastepny, coś mniej więcej takiego.
Źle się wysłowiłem - chodziło mi o to, czy w moim przypadku powinnienem wybrać trening obwodowy, czy zastosować jakieś inne ćwiczenia?