Komaro Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1727
Wysłany: 2009-10-22, 22:11 Zrzucenie brzucha xD
Co polecacie na zrzucenie brzucha jakieś odżywki, spalacze albo coś (nie znam się), MMA trenuje już od ponad 1 roku jakoś regularnie, siłownia nie wchodzi w grę bo nie mam czasu chyba, że w soboty i nie dziele, ale i tak nie będę pewnie w każdą chodził nie. Teraz chce zbić wagę do zawodów bo zamierzam pewnie pojechać, kiedyś brałem kreatynę i trochę na siłkę chodziłem, ale mój organizm tego nie przyjmował i wszystko wysrywałem, może tylko dzięki jej trochę ręce mam silniejsze i nabite xD
Ma 16 lat pisze, że KIEDYŚ brał kreatyne, masakra... Jeśli chodzi o spalanie to rób więcej ćwiczeń na większe partie mięśni, biegaj, aeroby. Zresztą skoro ćwiczysz mma to pewnie biegasz, może zwiekszenie dystansu, dieta. Jest wiele sposobów, znasz swoją sytuację najlepiej i najlepiej dopasujesz jeden z nich.
_________________ <Cyber Rekin> Co myślicie o moim nicku?
<Deepdelver> Jest świetny. Nazwę tak córkę.
Wysłany: 2009-10-22, 23:25
amen20 napisał/a:
Ma 16 lat pisze, że KIEDYŚ brał kreatyne, masakra... Jeśli chodzi o spalanie to rób więcej ćwiczeń na większe partie mięśni, biegaj, aeroby. Zresztą skoro ćwiczysz mma to pewnie biegasz, może zwiekszenie dystansu, dieta. Jest wiele sposobów, znasz swoją sytuację najlepiej i najlepiej dopasujesz jeden z nich.
Nie znam się więc się pytam z was, jaką diete polecacie? Bieganie teraz odpada bo już zimno i ciemno się robi. A co sądzicie o spalaczach tłuszczu? Czy jak to tam się nazywa.
Fat burnery są dobre o ile coś robisz... Przy bieganiu, rowerku, aerobach... na treningi brać nie radze i nie w tak młodym wieku, wiekszość lub wszystkie zawierają spore dawki kofeiny.
Na mnie podziałał Thermo Fat Burner treca.
_________________ <Cyber Rekin> Co myślicie o moim nicku?
<Deepdelver> Jest świetny. Nazwę tak córkę.
Wysłany: 2009-10-22, 23:43
amen20 napisał/a: