Witam. Mam do was pytanie odnośnie białek. Mam 16 lat, ok. 175 wzrostu i ważę 57kg. Chciałbym zakupić białka w celu przybrania na masie i tutaj mam pytania: czy białka dają coś bez treningu? Bądź czy przy białkach trening w domu mi coś da, czy jednak ten domowy jest za słaby? Aha, i jako, że jestem zielony, możecie mi polecić jakieś dobre (ofc żeby cena też była rozsądna jak na mój wiek ;P). Z góry dziękuje :)
Samo białko bez diety nic Ci nie da. Bez treningu tym bardziej. Możesz sobie robić pompki itd. ale niewiele Ci to da. Chociaż zawsze lepiej je robić niż tylko siedzieć przed kompem. Poza tym nawet jak zaczniesz trenować na siłowni to nie chwytaj się od razu odżywek tylko poćwicz troche na sucho.
Za siłkę się nie biorę, co do ćwiczeń siłowych to jedynie takie na warunki domowe (hantle, pompki, drążek). Do tego trenuje MT.. Czyli mówisz, że jedynie ćwicząc w domu i na treningach, bez siłowni, nie ma sensu brać białek?
Raczej nie ma sensu, bo bez diety i treningu na siłowni i tak masy Ci nie przybędzie, ale jak bardzo się uprzesz to możesz sobie kupić to białko, bo trenując SW masz większe zapotrzebowanie, więc tą jedną czy dwoma porcjami na dzień po prostu w jakiejś tam części uzupełnisz sobie ten poziom białka, ale tak jak mówie - masy nie zdobędziesz raczej w ten sposób.
Pomógł: 56 razy Dołączył: 28 Kwi 2008 Posty: 820 Skąd: Północ
Wysłany: 2010-05-16, 14:40
Ćwicz w domu, oraz na treningach MT. Zainwestuj w Gainera (wartościowego, nie z dodatkiem np. monohydratu) uzupełniaj nim braki BTW oraz odpowiednie odżywianie. Z czasem waga będzie rosła.
_________________ "Ktokolwiek dotrze na pole walki pierwszy i oczekuje nadchodzącego wroga, będzie wypoczęty, ktokolwiek przybędzie drugi przystąpi do walki wyczerpany"
Sun Tzu, "Sztuka wojny"
Dzięki Lucjusz. Jakbyś mógł, podałbyś mi link do zakupu tego gainera? Bo się na tym nie znam, a nie chcę kupić 'szitu' bądź sobie zaszkodzić. I tak w miare z ceną :P